έξτρα τυρί

/Τηλέφωνο/
– Παρακαλώ.
– Έλα λίγο πάνω.
– Ναι. (Τι σκατά θέλει πάλι)
– Λοιπόν πετάξου στα Goody’s και πάρε μου μια μακαρονάδα με κόκκινη σάλτσα…..
– (What the fuck!)
– …δίνουν και τυρί…..αλλά προσπάθησε να πάρεις και ένα extra.
– Θα ζητήσω.
– Χωρίς να το πληρώσεις…..στο έτσι.
– (Μα πόσο γύφτος) Οκ.

– Παρακαλώ!
– Mια μακαρονάδα με σάλτσα….κόκκινη.
– Αμέσως…..
– ……
– Κάλη σας όρεξη.
– (Λουσμένος ντροπή)…ε, μήπως θα μπορούσα να έχω και ένα τυρί ακόμα?
– Μμμμμ, ναι….οχι….
– Δε πειράζει, δε πειράζει, ευχαριστώ.
– …δε ξέρω πως να το περάσω. Μήπως ένα κριτσινάκι;
– Όχι , δε πειράζει . Ευχαριστώ πολύ.

– Ηρθες;
– Ναι, …ορίστε.
– Σ’ευχαριστώ.
– Τίποτα.
– ….ρε συ;  Δε πήρες δεύτερο τυρι;!;
– Δε μπορούσε να μου δώσει…
ΠΩΩΩΩΩΩΩ…….δε μου φτάνει το ένα!!! Είναι πολύ λίγο!!!
– (» I never had a gun, now i wanna hear gunshots»)
– Να σου πω…
  (πλησιάζει, πιάνει ώμο και με ύφος νταβαντζή, μου δίνει μάθημα ζωής.)
   Πρέπει να μάθεις στη ζωή σου, να διεκδικείς!
– Το ‘πιασα. (Άν είμαι γύρω όταν πεθαίνεις, θύμησέ μου να ζητήσω για πάρτυ σου extra μνήμα , έτσι , για να διεκδικήσεις καλύτερη προσφορά απο το νεκροθάφτη) 

 

Σχολιάστε

